cámara

Hej igen!
Idag hände det typ inget speciellt på skolan förutom att vi fått tillbaka fysikproven!!
Jag fick MVG- !! :D:D:D ( bäst i klassen:] )

Haha, sen gjorde jag inget speciellt till maten. Efter middagen så var jag med Astrid, Filip, Ida, Jens, Otto, Oskar, Henny, Emmy, BL och Hanna. :D
Vi chillade typ bara, såg på idol och sånnt. Sen så skulle alla hem så då drog jag Ida, Oskar och Otto hem till mig ett tag tills Ida drog och då satt jag, Otto och Oskar på Chatroulette ( stavning? ) haha var typ skoj. :]

Sen drog dom så nu sitter jag här ensam. xp
Ska nog sova ganska tidigt har jag tänkt!! :)

Imorrn vet jag inte vad som händer, kanske blir att fara och kolla på Tjejsistan ett tag. Haha
Hare king puss // Ebba Linnea Marklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0